Förändring och smygtitt.

Hej!
Idag var jag i skolan som vanligt, sen hade vi ju slöjd, och duktig som jag är så hann jag göra klart min kniv!
Så jag fick ta hem den idag! 
Sedan for jag och mamma och mina syskon iväg till stan, för att jag skulle klippa och färga håret.
Jag slingade håret, och klippte det, så nu är det skitsnyggt! Och nu kan jag bara låta håret vara ett tag framöver, sen ska jag till henne igen och då kan jag kanske tona hela håret ljusare.
Sen när vi kom hem var Jakåp här, vilket jag knappt visste. Men det var ju kul.
Och sen provade jag min lolitaklänning mamma har sytt åt mig, den är inte klar ännu men vi har nålat ihop den så ni får se ungefär hur den kommer se ut!
Sen kommer jag ju såklart lägga upp fler bilder när den är klar! :)
Nu tänker jag inte skriva mer.



Pussar! :love:

Kommentarer
» Sandra

Så söt jag döör! <3

2012-06-08 // 15:36:58
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/
» E N Y L J A

Åh, vilken söt klänning!

2012-06-13 // 11:11:13
URL: http://enylja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback