Duktig.

Hej!
Idag har jag varit i skolan, osvosv, sen kom jag hem och diskade tills nu. Jag är så himla duktig.
Iallafall så har jag fått värsta träningen idag, först sprang jag konditionstestet, vilket är 2 kilometer. Sen hade jag dans, och vi shake:ade loss och ba dansade järnet, hade så jävla kul. Och vi gjorde en jättejobbig grej, som jag älskar. Den är jätterolig!
Har fått fett mycket lårmuskler nu, och det gillas.

Och på tal om något annat så måste jag upp och byta om, för har på mig mjukiskläder och mormor och mina kusiner har just kommit hit, och snart kommer morfar och mamma hem också. Så jag måste väl se lite bättre ut än såhär.
Sedan drar jag nog iväg till UG ikväll och är med mina babes. Fett mysigt.
Och imorgon kommer Micke hit, också fett mys. Och nu har jag inte mer att säga sååå..

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback