Du måste flytta på dig.

Godmorgon, eller goddag kanske man ska säga nu, med tanke på att klockan är tio i två. Idag sov jag till typ halv elva, då gick jag och duschade sen gick jag och åt lite och nu har jag fixat håret och sminkat mig och diskat (!) Och snart kommer Sandra hit, vi ska nog äta bacon, och jag hade tänkt att vi ska göra asgod milkshake!
Det kan ju behövas, nu när jag är så sjuk.. Eller förkyld snarare. 
Sitter iallafall och lyssnar på Linkin Park och tänker. Alltså, jag skriver typ det i varje inlägg?
Gosh, måste sluta tänka så mycket. Jag blir ju bara kaos ändå.
Aja, jag ska sluta skriva nu och lägga in en bild eller något. Jag bloggar senare.

Bild från idag.
Puss.


Kommentarer
» tina

fin blogg du haar:)

2012-06-18 // 21:00:39
URL: http://nattstad.se/tinaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback