D-d-d-d-dansa.

Hej!
Idag hade vi som sagt fotbolls-turnering, och det var roligare än vad jag trodde. Fast i början var det väldigt mycket mygg, så jag stod i mjukisbyxor och tjocktröja, men sedan blev det soligt och då försvann dom flesta myggen och sen hade tydligen Josefina myggmedel med sig så vi klarade oss.
Vi förlorade en match mot 9:rna, men vi vann med 8-1 mot 6-7:orna. Fett duktig våran klass är!
Efter lunch städade vi ur våra bänkar och sådant där tråkigt, sedan gick killarna och några till ut för att spela brännboll, och vi tjejer stannade kvar i klassrummet och dansade!
Så förbannat kul var det, och allt eftersom kom killarna in och var med och dansade, det såg väldigt roligt ut kan jag lova.
Sen stannade Sandra här, och vi har just ätit. 
Dock var jag klantig, som vanligt. Så vi hade gjort värsta asgoda maten, och sen när jag skulle ta ut det ur ugnen fick jag inget grepp om formen, så hela gallret tippade och maten for ner på golvet.
Det sög väldigt hårt. Då blev jag jätteledsen så vi fick äta annat. :(

Snart kommer Jakop och Ella hit, och Ida har just kommit, och vi ska nog dra iväg till kyrksjön för att bada lite.
Om vädret håller i sig, såklart. Sen blire nog bara att chilla å så.
Nu skriver jag inte så mycket mer.

Bild i repris?
Pussar! :love:

Kommentarer
» Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-06-13 // 01:25:26
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback