Cookies with a smile.

Hej!
Idag var jag i skolan, det var rätt chill, fram till lunch. Då blev det ett helvete, fick världens mensvärk så jag sprang hem och tog alvedon och fyllde en flaska med hett vatten.
Efter ett tag, vid 2 gick det över. Det var så jävla skönt när det släppte.
Sen hade vi musik, och vi sjöng "Don't stop believin'" Det var ganska najs.

Nu har jag kommit hem och borde gå upp och städa mitt rum, men som vanligt så orkar jag inte. Så jag tänker göra det ikväll istället.
Jag ska ändå inte göra så mycket ikväll, tror jag. 
Förövrigt så saknar jag Ida, Ella och gänget som är i Göteborg just nu! Dock så kommer dom hem ikväll så jag lär ju träffa dom imorgon!
Men ändå.
Och nu har jag inte mycket att säga så jag tänker faktiskt länka lite bra musik. Alla länkar är på spotify.
Har fastnat nå galet för Dada Life.
Dada Life – Kick Out The Epic Motherf**ker - Radio Edit
Dada Life – Unleash The F**king Dada
Dada Life – Cookies With A Smile - Radio Edit
Dada Life – White Noise / Red Meat (Radio Edit)

coola killar det där!
Puss!

Kommentarer
» Sandra

DADA LIFE! <3

2012-06-05 // 16:41:38
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback