Call on me.

Hej!
Kom hem från Ida för en stund sen. Det var sjukt mysigt där, först spelade vi amnesia, som vi hade sagt, men sen spårade allting när vi inte hittade en sak i spelet. Då satt alla och hedde på norska barbiegirl, ingen hit.
Sen gick typ alla ut och sköt med soft på varandra, såklart så testade jag, och jag var typ nästan den enda som träffade det vi siktade på. Vid det här laget, adam och tivve. Sköt adam i ryggen och tivve på benet.
Stolt tjej här!
Sedan när vi kom in, då satte alla på typ Björn Gustavsson och Magnus Betnér osv. Och eftersom jag är så "tråkig" så gillar jag inte sådant. Jag vet inte varför, men jag kan inte skratta till komiker. Det går liksom inte.
Fattar inte poängen med det eller någonting. Det är inte ens kul ju.
Den enda komikern jag gillar är Robert Gustavsson, han är faktiskt oslagbar. Annars tycker jag sådant är tråkig.
Fast jag är ju lite egen.

Imorgon ska jag iallafall gå upp typ 8:45, så att jag hinner fixa mig innan jag och vi som varit med i Tjejgruppen på UG drar iväg till Boda Borg! Vi ska vara där ett par timmar, sen ska jag hem och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Sova kanske. Det lät väldigt mysigt. Tror att jag ska gå upp och sova redan snart, är galet trött och jag saknar min säng!
Saknar alltid den.




Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback