Varje litet steg.

Jag ber än en gång om ursäkt för min dåliga uppdatering.
Under dom senaste dagarna har jag inte gjort så överdrivet mycket. Eller i förrgår sov Jakop, Ida och Markus här, så vi hade trevligt och pratade och sådär. Sen igår for vi hem till Markus och var hemma hos honom. 
Det var faktiskt riktigt kul, vi åt middag och såg film. Sen kom även Ante dit, och fortsatte vi se film.
Sedan skulle jag och Ida och Jakop hem, och lite innan det så hoppade jag lite studsmatta. Första gången på en evighet ungefär.
Sen for vi hem, och jag satt mig vid datorn och lyssnade på musik och pratade med Ante. Sen bäddade jag även om i min säng och sen sov jag. En vanlig dag alltså.
Dock såg jag ingen film igårkväll så jag ska nog göra det ikväll istället.
Imorgon bär det av till Piteå med Sandra och hennes familj, vi ska typ gå runt och fjolla på stan ett tag, sen klockan 20.00 kommer vi nog vara på Piteå Super och Spyr. (Piteå dansar och ler, egentligen) och se Norlie och KKV.
Det kommer bli så sjukt jävla kul! Taggar till tusen.
Nu ska jag iallfall snart dra mig till Mingos, med gasmasken på. Ja, dom bestämde att dom skulle äta surströmming där. Blä. Finns det något värre?
Lär nog sitta ute tills det slutat lukta. Fast isåfall lär jag sitta ute typ hela kvällen, men det är ju ganska fint väder så det gör nog inget.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback