Take a bite of my heart tonight.

Hej!
Igårkväll var jag med Ida, och Jakop och Ella, egentligen skulle Ida och Jakop sova här, men det blev bara Jakop. Så han somnade ganska fort, och jag låg och spelade Subway Surfers (ett underbart spel förövrigt) och han kommer nog bli arg på mig nu, men han låter som en ko som idislar när han sover. Så jag störde mig ganska mycket på det. Kanske därför jag aldrig somnade.
Han for iallafall ganska tidigt, för att han skulle till stan och köra MC. Jag fortsatte förstås sova, till ungefär tolv. Då steg jag upp och duschade och sen gick jag ner och åt och diskade och nu sitter jag här och har just lagt in 200 låtar på telefonen, fett mysigt jao.
Ska också gå och hämta mina syskon om en stund, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Sandra kommer kanske hit, och då lär vi nog gå till Ug, där det ska vara "Frightnight". Det innebär att vi ska spela skräckspel (Amnesia, Doom 3, osv.) och ja, vi lär nog skrika ganska mycket.
Jag bloggar mer senare!
Dagens, typ osminkad, och har ofixat hår. Men det är ju fint ändå ;)
Puss.

Kommentarer
» Amanda

Lottar ut ett IPhone skal på min blogg. Det enda du behöver göra är att skriva att du är med och tävlar! :) Kram

2012-07-04 // 22:37:29
URL: http://mestamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback