Stay.

Jag känner mig seg som självaste fan, ursäkta ordvalet men. Jag har varit trött hela dagen, och sen pluggade jag massa till Moppekortet, och när jag gjorde testerna fick jag typ 30 fel, båda gångerna. Så då blev jag fett sur också.
Sen har jag seriöst inte gjort något mer, bara suttit här vid datorn och slötittat på någon dålig film.
Nu ska jag nog ladda ner lite musik, lugn musik den här gången. Annars är det ju bara festmusik. 
Och på tal om det, JAG TAGGAR IMORGON SÅ JAG SPRICKER SNART. Det kommer bli så jävla bäst.
Vi har inte haft disco på jag vet inte hur länge. Sara kommer även hit imorgon, så då ska jag ta hand om henne och vid 2-3 tiden kommer vi nog gå iväg till mingos, för vi har träning då (igen) sen kommer vi tillbaka och käkar och fixar oss och sånt.
Det kommer bli fett underbart.
Det var väl allt för idag..

Tagg inför morgondagen! ;)
Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback