Jag tror jag älskar dom där jag kommer från.

Sitter och lyssnar på Håkis, fick en skiva "2 steg från Paradise Deluxe Edition" typ, av Ella. Så fett fint. Hon är bäst och jag älskar henne massvis.
Idag har jag iallafall varit på Dragracing, tro det eller ej, men det var jag. Bara för att Jaana tvingade dit mig, och jag kan säga direkt att det inte är min grej riktigt. Det var faktiskt fett tråkigt. Men det var kul att vara med Jaana iaf, sen var vi även med Frida och det var också kul.
Nu har jag iallafall kommit hem och jag är så sjukt trött så jag kommer typ somna vilken sekund som helst.
 
Alla mina vänner har farit iväg på semester nu typ, Ida har farit till Stockholm, och Ella har farit till sin stuga, och Emmeli är hos hennes... mormor? Ah, hon är långt borta iallafall. Det suger. Men jag har ju fortfarande några som stannar hemma, precis som jag. 
Har inte så mycket mer att säga nu, så jag skriver mer sen. Puss.
Bild från gårdagen.
Fuck. :(
 

Kommentarer
» Ellis

Skjuter upp resan till stugan tills imorgon, så kom och se film med oss ikväll. pusssss<3

2012-07-14 // 16:08:38
URL: http://www.helikkopter.blogg.se
» Emmeli ;)

jag var i sundsvall ;)<3

2012-07-18 // 09:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback