Jag tänker aldrig på dig, bara ikväll.

Jag vet att jag är sämst på att blogga, men ni vet ju hur det kan vara på sommaren. Och jag försöker njuta fullt ut av mitt sommarlov och dessutom är jag barnvakt åt mina syskon den här veckan så jag har knappt tid att blogga.
Idag har jag iallafall typ sovit asmycket, sen vid 1 for vi in till stan och fixade Pass åt oss, och sen köpte vi mjukglass och körde vidare till Elgiganten, där mamma köpte en ny stationär dator, det behövdes verkligen. Den dom hade höll på att gå sönder när som helst.
Och jag köpte en par nya hörlurar till min telefon, eftersom dom som följde med är så fruktansvärt stora så jag får inte in dom i öronen.
Sen åkte vi hem och fixade lite, vi köpte ju även en router, så nu kan jag sitta här uppe på  mitt rum och göra vad jag vill, till exempel.. Blogga.
Efter middagen drog jag iaf till Sandra, och var med henne och Ida och jag tvingade dom att se Brokeback Mountain. Och.. Dom gillade den. Jag är bäst, hihi. Sen for jag hem efter en stund och sen nu har jag sett en film och bara chillat.
Snart ska jag även gå och lägga mig tror jag, jag är faktiskt galet trött. Det brukar jag inte vara, men det är jag nu.
Fett knas. Aja, slänger väl in en bild!
Fett seriös å grejer. Längtar efter att få vara med dig igen, i 2 hela veckor får jag vara med dig. Fyfan så underbart.
Är fett lycklig just nu. <3
Puss!

Kommentarer
» Sandra

Det va mysigt att ni kunde komma hit ^^ <3

2012-07-10 // 12:48:56
URL: http://www.norrlandsryttarinnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback