Jag är här, med stora trygga vargen.

Jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat dom senaste dagarna.
Men jag har haft så mycket att göra att jag inte haft tid, eller orkat.
Iallafall, som jag sa sist jag bloggade, vilket var i onsdags tror jag? Så var jag på trästocks, det började ju på torsdagen och då for jag och Sandra dit, vi kom dit vid 8 ungefär. Då gick vi runt och hälsade på folk, köpte munkar och sen såg vi Syster Sol, som var helt underbar, hennes röst var helt amazing. Och alla som stod och kollade på henne stod liksom och dansade med. För er som inte vet så är Syster Sol en reaggeartist. Typ som Kapten Röd, fast kvinnlig.
Sen när hon hade spelat klart stod vi kvar på samma plats, eftersom det bara var cirka timme kvar tills Maskinen skulle spela. Och vi ville inte behöva trängas, så vi satt där och pratade och sånt. Vi fick även Syster Sols autograf!
Vi såg även Afasi, i Maskinen (a.k.a Herbert Munkhammar) så vi gick fram till honom och skakade hand och sånt, det var så himla coolt!
Sen såg vi även Frej, men då var vi inte helt säkra på att det var han så vi gick inte fram. 
Sedan intog dom scenen, och vid den tiden var hela området fullt med folk. Alltså det var helt sjukt.
Dom var iallafall sjukt jävla cp-bra. Har aldrig hört någon bättre. Och sedan när vi kommit hem lyssnade vi ju på Maskinen, och det kändes så himla overkligt att vi hade sett dom, och då blev dom liksom bara ännu bättre. När man visste hur dom lät live.
Sen på fredagen for vi också in, men det var inte lika kul, det var både kallare och det spelade inte så många bra artister. Så då gick vi mest runt och fjantade.
På lördagen var jag hemma och tog det lugnt hela dagen och på kvällen var jag barnvakt. Det gick bra, eftersom dom redan gått och lagt sig då mamma och hennes sambo for.
Och igår kom Micke hit, det var fett kul. Vi pratade, sov, lyssnade på musik och for och badade osv. 
 
Idag har jag mest bara chillat, eller det kan jag inte säga att jag har. Jag har städat 3 rum, pluggat nått så fruktansvärt mycket till moppekortet, och sen tog jag ledigt och nu har jag sett massor av film.
Ska nog lägga mig nu också. Och om ni har läst allting så är ni nog less nu.

Pussar!

Kommentarer
» mysan

hej sötnos :) allt bra med dig? kram

2012-07-25 // 12:25:13
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback