Inspiration.

Jag har tänkt på en sak.
Eller många saker om vi ska vara ärliga. Saker som inspirerar mig.
Inspiration är en viktig sak, det är iallafall det för mig. Mår jag dåligt så hittar jag alltid inspiration till att må bättre, bli gladare.
Och något som verkligen inspirerar mig är människor som vågar vara sig själva, som inte följer "Samhällets krav", och dom som står upp för det dom tror och tycker. Oavsett konsekvenserna.
Även de personer som haft det förjävligt, men som kämpat sig till de bra. För att dom förtjänar det.
Liksom, det är så jävla starkt. Jag mådde piss ett tag, men sen tänkte jag ba att fan heller, jag vill inte må dåligt. Så när livet gav mig hundra anledningar att vara ledsen, då visade jag det att jag har tusen anledningar att vara glad. Och jag försökte se positivt på allting, och jag mår så fantastiskt bra. Och det har gjort mig till en starkare person. Så, ni som läser det här och mår dåligt över något. 
Ni är underbara precis som ni är, ni behöver inte ändra på er. Och försök vara glad, livet är för kort för att vara ledsen, det kan ta slut på en sekund. Och om ni känner att ingen älskar er, då kan ni alltid älska er själva. För ni förtjänar det. Ni alla förtjänar att må bra.
Ah, det var väl typ det jag tänkte säga, och nu tänker jag lägga in lite Inspirationsbilder.




Det var nog allt för idag, och kom ihåg.
VA ER SJÄLVA. 

Puss.

Kommentarer
» ViktoriaCaroline♡

härligt :) jodå det är super bra med mig också. Vad gör du nu då?

2012-07-08 // 10:20:50
URL: http://ViktoriaCaroline.blogg.se
» thea..<3

Åh matilda..du är fan den starkaste personen ja vet!
du har haft de riktigt tufft men ändå alltid försökt leta upp de positiva i livet. Du ska veta att varje gång ja har mått skit har ja tänkt på dej..och gått vidare.
love u<3

2012-07-11 // 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback