Hemma!

Hej!
Jag vet att jag inte har bloggat på typ hur länge som helst, men som ni vet så har jag varit i Stockholm hos min pappa så jag har inte orkat blogga. 
Iallafall när vi var där så gick vi på stan rätt mycket, och kollade efter datorer. Och efter två dagars letande bestämde vi oss för två stycken. Så nu har jag en ny dator och det är väldigt najs.
Vi kom hem igårmorse och då gick jag och la mig och sov direkt. Sedan när jag vaknat så ville Ella att jag skulle följa med hem till Jakop, där Ida och Markus också var. Så vi åkte dit, och efter ett tag kom Sandra också.
Vi chillade galet, och jag och ella köpte munkar. Dock åt jakop upp mina, så nu är inte han min vän längre.
Idag ska jag nog också vara med Ella och göra något. Det verkar ju inte vara så bra väder, så vi får väl mysa inomhus. ;)
Nu har jag inte mer att säga, eller egentligen har jag det men min syster vill ha internetkabeln. (Vi har inte hunnit skaffa trådlöst än.)
 
Ni får nöja er med en cambild från igår. :)

Pussar!

Kommentarer
» ViktoriaCaroline♡

Så lite så :) allt bra idag då? :)

2012-07-03 // 10:52:09
URL: http://ViktoriaCaroline.blogg.se
» Maya

Hej! ;)
Jag har frågestund på bloggen just nu och skulle bli jätteglad om du kunde ställa lite frågor i en komentar ! <3

2012-07-03 // 11:55:41
URL: http://nattstad.se/mayablack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback