Happiness.

Hej!
Dagen började rätt segt, jag sov till 13. Jag förstår inte hur det är möjligt, nu har jag i flera dagar inte vaknat tidigare en halv ett, liksom det går inte. Jag sover som en fucking stock. Jag antar att jag har vänt på dygnet, för jag blir aldrig trött heller.
Iallafall, då satt jag vid datorn ett tag och typ glodde.. Sen duschade jag, och fixade mig. Och sen fick jag gå ner och diska, vilket inte var så roligt men jag gjorde det iaf. Sen åt vi mat och sen stack jag upp och fixade håret, sedan stack jag iväg till Mingos eftersom vi hade DJ-träning.Och det var så jävla underbart, det är det alltid.
Och att bara stå där, och göra sitt bästa, och lyckas. Det ger mig en underbar känsla, och jag blir så jävla lycklig.
Imorgon kommer vi också ha träning, vid 2 och då kör vi nog ett par timmar. För på fredag är det ju disco här och då måste vi vara på topp!
Och det kommer vi vara, och det kommer äga sönder! Är taggad till tusen!
 
Nu tänker jag nog ladda ner lite film och se det, sen vet jag inte. 
Puss så länge iallafall.
Lite må-bra bilder där ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback