Baby, one more time.

Sitter och lyssnar på Britney Spears och känner mig astuff.
Har iallafall sovit typ hela dagen, sen bakade jag chokladbollar, och muffins med mina småsyskon. Sen har jag städat mitt rum och nu sitter jag här vid datorn och har laddat ner massa musik. Fett mys.
Snart kommer iallafall Ida hit till mig, och vi ska nog försöka få hit lite mer folk sen ska vi nog bara ta det lugnt och ja, prata. Som vi alltid gör.
Skriver nog mer senare, för just nu har jag inte mycket att säga.
Jag tänker aldrig på dig, men bara ikväll.
Puss!

Kommentarer
» ViktoriaCaroline♡

Okej vad härligt det låter :) Jag jobbar så mycket som möjligt :)

2012-07-10 // 18:22:07
URL: http://ViktoriaCaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback