Vi kunde vinna mot hela världen, men inte mot oss själva.

Hej mina underbara läsare!
Idag var första skoldagen, det var jättejobbigt. Och vi började med lektioner direkt, ba pangbomchrash. Brukar man inte ta det lite lugnt första veckan? 
Jag var ju slutkörd innan vi ens börjat, så när det var dags för matte så sa jag till Victor (Som satt bredvid mig):
Jag orkar verkligen inte matte just nu!
Sen la jag ner huvudet i bänken.. Och hoppsan hejsan så somnade jag. Vaknade av att någon petade mig med en penna. Det hade gått 25 minuter sådär.. Sen skulle vi byta platser så det blev ju inte mycket matte där inte.

Sen gick dagen vidare, trögt som jag vet inte vad. Jag var bara less. 
Tur jag kunde prata med Max. Annars hade jag ju dött, gånger hundra. Han är som min livräddare i nöden. <3

Och juste, Promoe får stå för den fina rubriken, älskar hans texter. Så underbart fina. Ja, ni kan ju lyssna på Imperiet. Och kråksången.





Mmm, örongodis. Öronorgasm. Ja, vad man nu vill kalla det. Bra är det iallafall!
Har inte mycket mer och säga. 
Blir mingos ikväll så bloggar kanske efter det.
Puss och kram!
//Matilda.


Kommentarer
» Sandy

oj shit jag visste inte att du sommna :o

2012-01-13 // 17:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback