Vad vill du veta? Jag berättar vad som helst.

Hej kära läsare! Jag vet att jag är dålig på att blogga och så, men jag försöker iallafall.
Veronica Maggio står för rubriken. Låten 17 år. MHHHM. Lyssna osv? 
Skolan är jobbig. Japcheck. Orkar inte, vill bara sova hela dagarna igenom. Men tur att det är helg snart iallafall!
Då kan jag sova ut, ta det lugnt och umgås med världens bästa människor. Kanske. 
Jag vill se film. Mycket film. 
Jag är osammanhängade. Acceptera det, okej? 
Har ingenting att säga, är helt tom..

Puss och kram! 
//Matilda.

Kommentarer
» Sandy

Men läxorna är värre än skolan för när man kommer hem från skolan vill man bara släppa den men då måste man göra nån bajsig läxa :/

2012-01-13 // 17:49:01
» Sandy

alla är osamman hängande så det gör inget fina du! <3

2012-01-13 // 17:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback