SÖNDAG.

Hej alla underbara läsare!
Helgen har rullat på, och jag har känt mig ensam. Och delvis arg. Men mest lyckligast i världen. 
Ikväll ska jag nog dra iväg till Mingos, för jag har inte mycket annat att göra. Sitter vid systers dator, den äg.
Våran är fortfarande sär. Vilket suger, kommer inte kunna blogga lika ofta eftersom Amanda använder sin dator under veckorna till att plugga.. Det här kan bli jobbigt. Men ni får överleva, okej?
Imorgon äre skola, det sug. Men det är ändå världens finaste dag imorgon. Ni som är smarta förstår varför. 
Annars så kommer jag skriva det imorgon. Kanske. Om inte annat så på Facebook.
Jag har väl inte mycket mer att säga, men jag hoppas att ni har haft en underbar helg! 

Puss och kram!
//Matilda

Kommentarer
» Sandra

Jag är inte smart :(

2012-01-15 // 16:05:33
» thea

så sjuukt fin bild!

2012-01-15 // 17:05:28
URL: http://theasliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback