PRA... Du sa vadå?!

Hej alla kära läsare!
Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men som jag nämnde i förra inlägget har jag inte kunnat, datorskärmen är ju trasig och igår kunde jag inte låna Amandas dator. 
Men det kunde jag nu. Är fett glad tjej.
Idag i skolan hade vi nån som kom och berättade om nå... PRASO-dag, fattade inte riktigt, men det var typ att vi skulle kolla vad vi var intresserade i och sen skulle vi typ välja ett gymnasieprogram att besöka. 
Det lät lite halvtråkigt, plus att vi bara får fara till Gymnasieskolor här i Skellefteå, inte i Umeå. Vilket sög.
Iallafall så tror jag att det blir Samhälls för mig, jag vet inte, men jag tror jag vill plugga till Advokat. Otippat va?
Men det låter som en kul grej liksom, visst det kan ta flera år att utbilda sig till det. Men det känns ändå frestande. Det verkar roligt. Okej, jag erkänner, jag kanske har sett för mycket på "Legally Blonde"....
Nu har jag inte mycket mer att berätta. Bara en liten grej. Jag är sjukt glad att ni kommenterar<3
Det betyder. Det får mig att fortsätta blogga liksom. Så kommentera mer :D


Cool.
Puss och kram!
//Matilda

Kommentarer
» Sandra

Coolt me samhälls ;)

2012-01-17 // 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback