OMG, SHIT, WTF, FML och så vidare.

Hej alla fina! 
Idag är det fredag den 13, som ni kanske redan visste. Det gjorde inte jag, tills jag kollade fb på skolan och någon skrivit det. 
Sen dess har allting gått utför, eller okej, inte riktigt allt men. Det har varit snöstorm hela dagen, mitt hår var fult imorse, OCH... Nu till värsta av det värsta. När jag kom hem från skolan så tänkte jag sätta mig vid datorn, chilla lite. Hade i princip planerat hela kvällen vid datorn, hade tänkt ladda ner lite filmer, kanske prata med Max (som vanligt?) OCH SÅKLART, så har datorn gått sönder. Den funkade inte. Eller jo, datorn fungerade, och gick igång som den ska. Men skärmen stog ba och blinkade i svart/grått. Så nu får vi ta och köpa en ny dator, eller skärm. 
Och då undrar ni säkert hur kan jag då blogga nu? Jo, jag har ju världens underbaraste syster som lämnat sin bärbara här hemma, så då fick jag låna den.
Jag är evigt tacksam. Har ju inget liv utan datorn. Plus att den här är jääätttesnabb :D
Hur har eran fredag varit?
Underbar, hoppas jag! :)
Min fredagskväll kommer nog spenderas på Mingos. Tror jag. ;)



Kommentarer
» Sandra

Du har alltid jättefint hår ju!! :o ;D

2012-01-13 // 21:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback