mjaha

Choo alla fina läsare!
Jag bloggade nog aldrig igår, ber om ursäkt för det. Men mådde så sjukt illa så det var inte ens roligt. Fick 2 alvedon och 3 ipren som mamma tryckte i mig. "Men det är förebyggande!"
Ja, och efter en timme eller så när jag sovit lite så gick det värsta över. Ja, för er som inte fattade, så hade jag världens vidrigaste mensvärk.
Men nu mår jag iaf bra, och har varit med Ella idag och pratat ut om olika saker. Det är så himla skönt.
Älskar att prata med dig Ella, Jag älskar dig.

Skola imorgon, taggar inte. Känner på mig att det kommer suga å alla kommer vara sura och dampa. (Okej, jag kommer va sur och dampa, but that's not the point here)
Seriöst, skulle lätt kunna ha lov 1 månad till.. eller 2.. eller 3...
Jaja.. Inte mycket man kan göra åt det.
Okej, nu ska jag säga en sak. Jag ska färga mitt hår. Någon färg. Någon cool färg. Lär måsta bleka innan men då får jag väl det då.
Jag vill vara coooooooooool som dom andra barnen. <3

Puss och kram!
// Matilda.


Kommentarer
» Emmeli<3

du är ju cool redan ;)<3

2012-01-09 // 21:47:46
» elli

Hihihi naw. <3

2012-01-10 // 10:33:27
URL: http://helikkopter.blogg.se/
» thea

men färga de lila, fint blått, eller grönt ;P <3

2012-01-10 // 20:50:01
URL: http://theasliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback