Jag suger på att blogga, jag vet..

Hej! Och förlåt. Jag är hemskt dålig på att blogga, jag vet.
Men nu är det så att olyckan har drabbat vårat hem, igen.. Nu funkar inte vårat internet, och det är tydligen för att nätverkskabeln gått sönder. KUL! fast ne...
Nu sitter jag iallafall och har lånat systerysters internet. Hon är så snäll ibland. 
Sitter och pratar med max, vi tjatar ut varandras namn, lite smådrygt.
Jag har ont i halsen, efter mingos skrek jag å ella för mycket "JAG SKA PÅ UPPCON". Och typ tagga sönder. 
Jag vet inte vad jag ska säga, som vanligt då.
Nejmen seriöst, är det ens någon som läser min blogg? Antagligen inte. Den suger. Skriver bara ointressanta saker.
Ge mig tips på vad jag ska blogga om, om jag ens ska fortsätta?
Är ful, så tar inga bilder. To bad.

Världens finaste. Jag älskar dig. <3
Puss och kram, kyss och slem osv. <3
//Matilda

Kommentarer
» Sandra

Erat husen tycker inte om elektronik :C

2012-01-26 // 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback