Hemma!

Hej älskade läsare! Nu har jag kommit hem från Stockholm!
Det har varit underbart, seriöst. Finns inte ord för det. Men jag har ändå saknat mina kära vänner och älskling såklart!
Fast det är ju jobbigt att lämna Pappa och alla där nere. Hoppas att jag kan komma dit snart igen.
Nyåret för mig var helt amazing, var som ivrig för tolvslaget, för i Stockholm äre ju fett med folk som smäller raketer och sånt. Så vi skålade med cider, och pappa och mia hade öl. Sen sprang jag och Mia och Amanda ut och fotade alla raketer (Eller ja några)
Jag fick några riktigt snygga bilder så jag tänkte ge er några. 

Just nu är jag rätt trött, har sovit dåligt hela veckan så orkar inte skriva så mycket. Men nu till bilderna.







Nu orkar jag inte fler, men tog massa såna där coola. Eheh.
Puss och kram! //Matilda

Kommentarer
» Theaa

va me mej på torsdag???<3

2012-01-03 // 20:57:07
URL: http://theasliiv.blogg.se/
» ellen:)

svar:ÅH TACK JA! hitta på något?:$<3

2012-01-06 // 00:32:33
URL: http://baraomellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback