alltså.. ne...

Hej alla fina!
Igår tog Magnus med sig en skärm till datorn från jobbet, för att vi skulle kunna kolla om det var det som var fel.
Det var det, så nu har vi en skärm. FAST, den ska tillbaka imorgon plus att den här skärmen är så sjukt liten, liksom.. Den andra är dubbelt så stor. Så nu när man ska he pilen ner typ till msn-rutorna, då far hela bilden ner. 
Jag antar att det är för att datorn är anpassad till den andra och nu blir det kaos med en mindre. 
Det är jäääääääääääääääääääääättejobbigt.
Ja iallafall, jag sitter och utökar min FEEEEEEST!Lista på spotify med massa najs musik, man måste ju vara förberedd tills discot nästa fredag!
Det kommer äga, MHM. Speciellt nu när jag och Sandra också är med i discogruppen. 
Snart är det fredag!!!!! Då kommer älskling hit och vi ska vara på övernattningen jag och några fler har anordnat på skolan. Det kommer bli mys. <3
Jag saknar Max. Jättemycket. Så ah, det kommer bli perfekt å vara med han i helgen. Sen lördag till söndag sover jag nog hos honom. Hih, han fyller ju år snart också. 
Grattis i förskott babe! <3

Orkar inte ta nya bilder.. Lev med det.

asså vill ha dennes hår, men vågar inte, för det kommer se sjukt ut.
Men åh.. så snyggt.
Puss och kram!
//Matilda

Kommentarer
» Sandra

Nya discogruppen är AWESOME! Särskilt när vi får våra coola tröjor! :D <3

2012-01-18 // 17:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback