Lägga ner bloggen?

Hej!
Jag vet att jag inte har bloggat på cirka 2 veckor typ? Men jag har varit på Gotland, som ni kanske visste.
Det var inte så kul som jag hade trott, det var blåsigt och regn alla dagar förutom 3. Och vi var där i 10 dagar.
Så jag längtade mest hem hit. Norrland är faktiskt grymt bäst.
Kom iallafall hem fredagnatt, och igår var jag med Ella en stund på dagen, vi gick på "Fotbollens dag", astöntigt egentligen. Men det var mysigt att träffa alla. Senare var jag med Ante, Sandra, Ida och Markus. Och Ella var med ett tag också. Vi spelade Amnesia och såg film.
Och sen skulle vi sova, det gick inte alls bra för mig. Sov kanske 2 timmar, mådde så jävla illa. Mina händer skakade som fan när jag satt mig upp, och ah. Kunde inte sova iallafall, så jag är fett trött och sur nu.
Kommer nog bo här vid datorn resten av kvällen och se film och snyfta. 
Imorgon åker jag även in till stan, har klipptid vid 14. Ska nog inte klippa så mycket, men vi ska nog tona håret. Vilken färg det blir är en hemlighet.
 
Har också tänkt på en sak, eller många saker egentligen men. Jag funderar på att ta bort min blogg, liksom jag uppdaterar den nästan aldrig, och när skolan börjar om igen kommer jag inte ha tid att plugga. Måste satsa stenhårt på skolan nu. Höja betygen och sådär.
Och när vintern kommer jag bli jättedeprimerad, som jag alltid blir vid den årstiden, så då kommer jag bara klaga på allting hela tiden. Och det blir ingen kul blogg att läsa då.
Så, ska jag ta bort bloggen eller ej?

Ganska så ny bild, från igår så ah.
Puss iallafall.

Kommentarer
» Sandra

NEJ! Jag tycker inte det :C Men om du vill ha mer tid för skolan så ah då kanske du ska lägga ner den.

2012-08-20 // 08:55:48
URL: http://www.norrlandsryttarinnan.blogg.se
» Vilma

Hej! Var gärna med i dagens blogg så har du chansen att synas i min blogg & få lite mer läsare? :)
Direktlänk; http://vlmusic.blogg.se/2012/august/var-med-i-dagens-blogg.html#comment

2012-08-21 // 17:45:45
URL: http://vlmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback