Blåbär och kusinmys.

Hej!
Vet att jag inte uppdaterar mycket, men som jag nämt tidigare så har jag varken tiden eller orken.
Idag har jag iallafall varit med mina kusiner, varit ute och plockat blåbär och nu är jag med Ida och Ante.
Vi lär förmodligen sitta uppe hela natten och se på film. Och jag ska smaska på mina blåbär. Hihi.
 
Skolan har ju börjat om som dom flesta kanske listat ut, och det känns rent ut sagt förjävligt. Känner mig jättepressad, det här är liksom det sista året jag har på mig, och jag måste få upp mina betyg rejält. Det kommer aldrig gå eftersom jag knappt har pluggat till prov förut. Eller jo, det har jag ju men det har liksom inte varit så noga.
Men jag tänker iallafall ta tag i skolarbetet och göra det bästa av allt.
Duktig tjej, mmmmhhhhhmmm.
 
På torsdag bär det även av till Frankrike där jag och mamma ska lämna av min syster som ska studera där i ca ett år. Vi kommer stanna där i cirka 5 dagar och det kommer bli så jävla underbart. Dock lär jag nog inte ta med mig datorn så jag lär inte blogga under den tiden.
Och det var väl allt jag hade att säga just nu.
Puss.

Kommentarer
» Sandra

Söto! <3

2012-08-26 // 11:27:56
URL: http://www.norrlandsryttarinnan.blogg.se
» therese

Hej, nu kör jag dagens blogg på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :)

kram /therese

2012-08-30 // 15:56:39
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se
» Mia<3

Fin och bra blogg :D <3

2012-11-07 // 20:16:30
URL: http://ilovethephotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback