Imma bee.

"Imma be shakin my hips
You gon be lickin your lips
Imma be takin them pics
Lookin all fly and shit
Imma be the flyest chick (so fly)
Imma be spreadin my wings
Imma be doin my thing (do it do it - okayy)"- Black Eyed Peas.
Nej men hallå. Jag har fet lust att göra en dans till låten Imma Bee med Black Eyed Peas. Den är riktigt bra!
Och man vill ba släppa loss och ba göra en dans. Det kanske inte alla fattar men de som gillar att dansa och så dom borde känna det. Har förövrigt varit på Mingos i fredags, då hade vi Dj-träning med Filip och det var jätteroligt. 
Dock finns det saker jag måste jobba på. Men det är ju bra det iallafall, för då kommer jag bli bättre.
Sen har jag varit med Ida, Jakop och Markus. Det var rätt kul. Vi var uppe tills fyra inatt. Sen vid halv elva imorse kommer det in skrikande barn i rummet. Vi blev jätteglada. Fast ne..
Ikväll ska jag iaf dra iväg till Ug och chilla. Och nu ska jag bara kolla lite enkla frisyrer jag kan göra, för har just duschat och orkar verkligen inte tupera idag. Samt att min hårspray ju är slut.
Orkar inte skriva mer nu, så ni får leva med det där. :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback