I came to win.

Hej!
Var i skolan idag, och det var så otroligt fint väder så vi satt ute hela lunchrasten, sen på den senare rasten gick jag och köpte en glass. Den var typ en "Calippo Shot" Det var som små isglasskulor i den, den var asgod iallafall!
Dock fick jag inte behålla den.. Alla bara tog den och åt :(
Sitter iallafall och lyssnar på musik och ska lägga över lite musik till telefonen. Och efter middagen bär det av till världens bästa Ella. Då ska vi äta massa tårta eftersom hon fyllde 15 igår. Så nu har jag bakat en kladdkaka, och Ida ska baka "Subwaykakor" och Ella gör cupcakes sen har hon redan tårtor. Taggar!
Så gott och ba tjocka massa tårta, åsså ska vi nog se Spirited Away. Det kommer bli sjukt kul! :3
Ska kanske ta lite bilder också. Isåfall lägger jag upp dom här ikväll eller imorgon. 

Jag idag ^^
Pusshej!

Kommentarer
» Sandra

Det va skit mysigt <3

2012-04-26 // 16:13:05
URL: http://norrlandsryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback