da fuq?

Cho.
Jag vet att jag varit sämst på att blogga, men jag har liksom legat däckad i sängen och inte kunnat äta sen i måndags eftermiddag. Det var väldigt typiskt, Jakop var här i måndags ju, och såklart får jag asont i huvet så att jag håller på att dö och kunde knappt äta middagen för det gjorde så ont i huvet. Det slutade med att han fick åka hem ( :( ) och jag låg i sängen med nått med 39 graders feber. Spydde senare på natten och grejs också. Inte så roligt.
Så ah. Men idag mår jag mycket mycket bättre och har kunnat äta en macka, lite fil, en kopp te, en kopp varm choklad och en piggelin. Är fett stolt. Så jag tror att jag lär vara frisk imorgon. Eller hoppas det iallfall.
Ser dock förjävla ofräsh ut, är helt prickig i hela ansiktet/halsen. (Ser ut som utslag typ) För att jag spytt.
Har spräckt massa blodkärl. Ser lagomt najs ut alltså.

Bilden är inte tagen idag, för er som undrar. Utan i söndags, då jag var frisk och fräsch.
Men.
Ciao!

Kommentarer
» Linda

VILL DU HA CHANSEN ATT BLI VECKANS BLOGG? Anmäl dig i tävlingen på min blogg då!

2012-04-12 // 14:37:39
URL: http://lindanilsson.blogg.se/
» jaanac

Sv; Det gillas;)

2012-04-12 // 18:15:47
URL: http://hejpalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback