sovmorgon!

Orkar inte säga hej, men jag tänkte berätta nånting..
Att jag fick sovmorgon idag :D (okej, för att jag är sjuk å inte vill smitta ner hela skolan)
Men iaf, sov till elva och sen gick jag ner och gjorde en kopp te! (såklart)
Åsså gick jag upp och såg på top model. Livet leker!
Jag tänker nog göra en till kopp te å sen gå upp och se någon film eller något. Sen kanske jag ringer älsk bara för att jag kan. Och för att jag är jättehes och inte kan prata. 
Jag tror att jag använder för mycket hårspray så alla mina hjärnceller försvinner. 

Den där använder jag. Liksom bara så att ni vet. Det är därför alla mina hjärnceller försvinner. Men jag klagar inte!


Puss å kram!
M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback