Söndag.

Goddag! (tänkte skriva Godmorgon men det är väl lite för sent nu..)
Igårnatt åkte pappa hem till Stockholm, det var jobbigt.. Jag tycker att han kunde ha stannat lite längre.
Då han for gick jag direkt upp till sängen, jag var så sjukt trött.. Men jag vaknade flera gånger under natten för att jag inte kunde andas å grejer. Det var jättejobbigt!
Men sen lyckades jag somna om och sov till tjugo i ett. Jag är fortfarande sjuk, så ni får inga nya bilder på mig för jag ser verkligen risig ut.

Åååh... Jag vet inte vad jag ska skriva!
Jaja, ni får väl nöja er med det här.


Tuff brüd.
Hoppas eran helg har varit bra!

Hare bäst, ät flodhäst!

Kommentarer
» Pappa Peter

Jag tyckte också det var jobbigt. Hade gärna stannat längre. Krya på dig!

Kram!

2011-09-05 // 05:30:04
URL: http://illustratoren.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback