Sjuuuk!

Hej alla underbara läsare!
Jag har inte bloggat så mycket idag, jag ber om ursäkt för det. Men det har varit så att jag har haft feber hela dagen (ändå gick jag till skolan..) och så fort jag kom hem från skolan så somnade jag. 
Sen har datorn varit upptagen osv. Jag försökte dock göra ett smsinlägg, det verkade inte funka. 
Iaf, pappa kommer nog om några timmar! Ska bli himla mysigt att få träffa han, det var ju ett tag sist. 
Han kommer dock inte förrän 1, 1.30 så det blir att sitta uppe länge ikväll.. 
Men jag hoppas att ni har haft en underbar dag utan förkylningar å feber!

Perfect match.
Nu blire upp och se klart CSI, sen blire Sin City (stv?)
Ha en förjävla mysig helg så bloggar jag imorgon! :)
Hare bäst, gummihäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback