Rubrik'N

Chacha bloggeeen. Nä nu ska vi inte vara fjortis här.. 
Idag så har jag och min kära syster följt med pappa in till stan, vi gick runt å kollade lite och fikade och så. Väldigt mysigt!
Dock är jag fortfarande sjuk, och vääääldigt snuvig. *
pust*
Ni ska få lite bilder från idag. Sen ska ni också få se hur duktiga jag och Linnéa är på att göra hamburgare på Elevens Val (vi hade det igår)

Pappsen!<3


Nu bilderna från igår.. Ni vet att dom brukar säga "Man ska baka med kärlek", det gjorde vi.

Suddigt men, köttbiten.. Formad som ett hjärta.


Bröden, formade som hjärtan.
Visst är vi romantiska? 
Den blev bara väldigt hög.. Och inte så jättegod men..

Jag bloggar väl lite senare också, om ni vill?
Puss å kram!

Kommentarer
» Linnéa

Hahah matilda Vi vet ju säkert orsaken till att du blev sjuk, om du inte redan var de innan elevens val?;) Vi e så romantiska när det handlar om bakning asså!!:)

2011-09-04 // 23:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback