pallaaa

Hejhopp gummisnopp!
Idag har jag typ gått omkring och varit hur arg och depp som helst (för det som hände igår å en massa annat tjafs)
så det var ju inte så kul. Men det går ju inte att låta bli att vara arg när folk går omkring och trakasserar andra!
Jag tror egentligen bara att det handlar om att dom är avis på h*n, för att h*n är snyggare, smalare,snällare, smartare och populärare än dom själva.
Jag fattar inte hur dom pallar hålla på så. Det är ju så jävla.. Idiotiskt.
Jag blir bara så sjukt less. Okej, jag borde hålla det här för mig själv.
Lägger upp en awesome låt iaf!




Kommentarer
» Telle

du kan vara fin :o

jag tränar Ju-Jutsu C:

2011-09-30 // 14:39:38
URL: http://telles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback