omggg...

Heej!
Idag äre fredag, vilket innebär FREDAGSMYYYYS! (och gasmask)
Efter middagen kommer finaste lilla Petro hit och då ska vi väl hitta på nått innan vi drar till UG, där ska dom äta surströmming, vilket inte känns så taggande. Jag tänker inte äta. 
Men gasmasken lär behövas..
Blev sjukt less på alla som inte fattar hur idiotiska dom är och dom som tror att dom är perfekta och gör allting rätt, när dom egentligen inte kan göra ett piss rätt.
Jaja. Jag ska väl sluta klaga och hålla käften.
Imorgon kommer iaf älskling hit, det ska bli asmysigt! Jag saknar han till tusen!! <3
Ni kommer får nöja er med gamla bilder ett tag framöver. För jag känner inte för att ta några nya, jag är ju så ful i håret </3
Förövrigt så möblerade jag om i mitt rum igår. Det blev jätte gulligt. Ska väl lägga upp bilder på det sen! Om ni vill?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback