Ny blogg!

Hej, Matilda här! 
Jag hade en blogg förut, tture.blogg.se, men den tog jag bort.
Så nu kände jag att jag ville ha en ny, så då gjorde jag den här. Jag ska försöka blogga så mycket som möjligt, ni får gärna skicka kommentarer om det är nått ni vill att jag ska skriva om. 
Headern är inte jättesnygg, men jag ska fixa en bättre sen. Gjorde en bara för att komma igång liksom.
Hoppas att många följer, och läser min blogg.. Annars är det typ ingen vits. Men jag ska försöka bli lite intressantare.
Och göra bloggen snyggare (kanske får hjälp av Ella)iaf, här är en länk till hennes blogg:
http://helikkopter.blogg.se/
Det var väl allt för mig idag.

Jag och älsk (a)
Hoppas inte han dödar mig när han ser den..

Hare bäst gummihäst!

Kommentarer
» Amme

Ser ju bra ut! Du får se till att uppdatera ofta :) /amanda

2011-09-01 // 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback