Jag hatar dig.

Jag kom just hem från UG, det var rätt awesome där. (förutom när några kom så att jag blev förbannad, nämner inga namn)
Jag tänkte ta upp en sak som är rätt viktig. Bli aldrig rasist. Någonsin.
Idag på ug hände det en grej som visar hur låga dom verkligen är. Dom har ju inget vett i skallen, alls.
Det borde inte ens vara lagligt att vara rasist! Jag blir så arg. 
Hur jävla dum får man vara som kallar en adopterad kille "Jävla thaineger"?!
Det är fan inget fel på han, han är ju fan helsvensk. Fattar ni inte?!
"Det är knappast fel på dig, det är fel på hur världen är idag" Ja så är det fan. 
Det är inte fel på han, det är så jävla fel på hur världen är och hur den ser ut. Förlåt för att jag bara svär och är förbannad. Men jag är fan det. 
Rasister borde få fängelse på livstid. Jag fattar inte ens hur dom orkar lägga ner energi på att se ner på andra och trackasera andra. Då kan ju fan vi göra likadant mot er. 
Så ja, vad ni än gör. VAR INTE RASIST. 
Det var väl allt. Eller egentligen inte, jag skulle kunna skriva en hel uppsats om det här men då kommer ni inte orka läsa såå.. Jag slutar nog nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback