Förlåt!

Hejsan, och förlåt för så dålig update!
Men jag har inte hunnit blogga för igår kom Sara till mig å senare var det fest så då gick vi dit. Å då vi kom hem var vi så trötta så vi gick och la oss.
Sen idag kom Frida (och hennes "pojkvän", det är typ inte officiellt än..) så då var vi med dom.. Han var inte så social. Men iaf, dom hade ju roligt. 
Han for för en timme sen å nu for Frida så då slog jag igång datorn, för jag vill inte dissa er helt!
Imorgon blir det att fara till älskling och vara med han och Jaana :)
Taggar till tusen!



Kommentarer
» Frida.

Och nu vet alla det också... ;)

2011-09-10 // 23:14:49
» Anonym

robiin är inte fridas pojkvän. dom är inte äns på g

2011-09-11 // 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback