THE SUN GOES DOWN, THE STARS COME OUT.

Hej på er! 
Idag har jag färgat håret!! Svart blev det, ovanligt? Nej men, jag skrev ju det i förra inlägget. 
Nu är iallafall utväxten borta och mitt hår är jättefint :D Fast ni vet ju hur det ser ut när det är helsvart så jag behöv inte lägga ut några bilder på det just nu. 
Jag tänkte ändå ge er några bilder på mig, alla hårfärger jag haft genom tiderna.. (Känsliga tittare kan nu gå från min blogg.. )

Det här var år 2008. Min naturliga hårfärg där.

2009-2010 tror jag.

Några månader efter snagget. 2010. Naturligt där med.

Också 2010, färgat ljusbrunt.

2011, färgat rött.

2011, färgat chokladbrunt, men det blev brun-rött.

2011, färgat röd-brunt, igen!

Och nu, svart! (okej bilden är sen i somras.)

Så, lite nyare bild.
Vilken hårfärg passar jag bäst i? :)


Kommentarer
» Mjum Mjum

ALLA <3 <3 <3 :*

2011-10-23 // 17:28:29
URL: http://mayoryaoilover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback