SNÄLLLL!!

Hey!
Idag har jag typ gått vilse, i samhället..Nej, men jag skulle hämta min lillasyrra på fritids och dom var tydligen på en lekpark, då gick jag dit. Och gissa vad?! Dom var inte där! Så då hade jag gått jättelångt i onödan, i regnet med väskor som vägde 2 ton. Men sen ringde mamma och då hade dom gått andra vägen, så hon var på fritids igen. Så då var jag tvungen att gå dit igen och hämta henne. Jättejobbigt!
Mina axlar gör jätteont. Har typ meterstora knölar där :(
Jag är iallafall världens snällaste syster, jag lagade mat åt barnen, mange och amanda (och jag såklart) eftersom mamma skulle till Umeå och se nån gubbe snacka. 
Sen på UG var jag så snäll att jag köpte godis åt min bror! Han är lite febrig så han ska få godis av mig. Jag är så snäll. Precis som tomten.
Okej, nu ska jag sluta skriva. Jag lovar. Ingen kommer ändå läsa det här, haha så värdelöst. </3


Ja. Jag gillar löv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback