Paus.

Tjo!
Har suttit och pluggat värsta länge nu och känt mig jätteduktig. Dock har jag typ hälften kvar.. Men det får tas senare.
Jag har både intervjuat mamma och pappa om hur jag var som litet barn (till kapitlet "Jag som litet barn" i boken om mig) och renskrivit massor, och pluggat till provet OCH skrivit massor om det. 
Så förhoppningsvis kommer det fastna i mitt lilla huvud..
Taggar morgondagen istället! :D
Då kommer Ida, Tivve och kanske Ruben att följa med mig hem efter skolan, och det ska bli sjukt roligt! Vi ska nog bara chilla runt lite å sen ska vi dra till Ug tror jag.
Ska iaf bli sjukt roligt! Taggar till tusen! <3
Nu ba lite fler bilder på lite vad som helst.

vill ha dom, ohyes.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback