OMMGGMGOMHGOM

Hhehe. Chooobre!
Idag har det varit en astråkig dag, verkligen. Tills jag fick veta Ellas hemlis och tills nyligen då jag fick ett paket!!!!!! 
Och i det paketet låg tröjan jag har köpt av Loviza! OMG. Liksom. Eh. Den är fin. Den är varm. Den luktar gott. Den är skön. 
Igår var jag på hockey, igen! Det var typ kul, förutom att vi förlorade.. MOT FÄRJESTAD!
Liksom. Omg. Haha, har inget att säga som vanligt. Ska på mingos ikväll, taggar som faaaaaaaaan. :D
Nu lite bilder på tröjan :DDD



Ganska happy chey.
Ganska blåsfiskig chey. Cooooolt.
Ha en trevlig helg! Och ett trevligt lov! För vi har ju lov nu. Eheheh.


Kommentarer
» Anonym

va söt du är<33 puss

2011-10-28 // 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback