OMG. FÖRLÅT!

Hejhopp gummisnopp!
Tänkte börja med att be om ursäkt så hemskt mycket! Har inte bloggat så mycket på de senaste dagarna, men jag har haft så sjukt mycket plugg så jag har inte hunnit bara. Och idag har inte internet funkat, hela skelleftekraft var tydligen nere? Aja, det funkar nu iaf så jag passar på att skriva några rader innan jag hade tänkt hoppa ner i sängen.
Idag har jag varit i skolan som vanligt, skrivit klart "Boken Om Mig" (nu äre bara framsidan som saknas!) och bakat supergoda MOCKAMUFFINS! Dom var oerhört goda alltså, mmmhhhm! Testa baka det någon gång! Eller, gör inte det om ni inte gillar kaffe..
Jag lägger kanske upp nå bilder senare, och kanske recept för dom som vill ha? Isåfall få ni skriva en kommentar om ni vill ha det.


Vet att ni älskar "Forever Alone" bilder.


åh, känner mig på bra humör idag! 
Känns underbart!
Hoppas ni också gör det, annars, UPP MED HAKAN! :D
Eller prata med mig? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback