Oh.. Wait, what?

Hejhopp gummisnopp!
Igår var jag ju på UG,  det var fan helt underbart där! Har inte haft så roligt på hur länge som helst typ. 
Först flummade vi typ bara runt massor, sen hamnade vi i killarnas omklädningsrum, I DERAS BASTU. Hahaha, så jävla kung. Men vi stannade där typ resten av kvällen och bara snackade, jag, Ida, Emma och Tivve och Ruben. Sen gick ruben, sen gick emma, sen gick ida... Men hon kom tillbaka. Å då satt vi å snackade känslor och sånt, det var skönt. :D
Kvällen måste helt klart göras om!
Nu lite bilder på det jag flätade igår. Mitt hårband ;)

mobba inte dom fina röda ögonen..

Okej, det blev bara två bilder. Jag såg helt skev ut på dom andra xD
Men ni ska få en bild som Ida tog igår på jag och tivves fötter..
(intressant..)

Jag har inte stora fötter, det är han som har små.
Jag har 34-35 (vita sockar) och han har typ 38 ;)
Jag är inte ensam om att ha små fötter då.


Kommentarer
» Anonym

Mycket finare om du använder svarta sockar istället, för vita är blää, kram!

2012-03-17 // 20:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback