IM SO STARSTRUCK. BABY CAN YOU BLOW MY HEART UP?

Hejhej!
Igår var jag på ug, det var sjukt kul! Tog massor med fina bilder på Ella och Liam. Sem när jag kom hem satt jag vid datorn.. tills klockan 3 på natten.. eheheh. Busig chey här, japp!
Så idag sov jag till halv två, och nu sitter jag och webbar med Jimmy. Fast han ser aldrig glad ut, han hatar tydligen sitt leende. Jag fattar verkligen inte varför! Det är typ hur fint som helst, med räls och grejer :]
Idag ska jag nog itne göra så mycket, sitta vid datorn kanske.. ;) Jag känner mig lite nördig.. Jag kanske bakar en kladdkaka :DDDDD fast vi har inge kakao så det sket sig ju direkt.

Jag och Stefans lillfingrar. Mina är kanske liiiite mindre..

bjuder på den där suddiga bilden. 
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback