GULDE SKA HEEEEM, TILL VÄSTERBOTTEEEEN. TILL SKELLEFTEE AIK!

Choo på er! Igår var jag, Emma, Emmeli, Frida, Petro och Ida på hockey i stan! 
Hade inte trott att det skulle vara så roligt! Seriöst, vi hade typ bästa ståplatserna och vi stog och sjöng/skrek massor!
Det var helt klart det bästa på länge! Och AIK vann ju.. Såå Modo blev ganska ägda.. Hårt.
Ikväll ska jag iaf på UG, vi ska typ sitta i skogen och ha det mysigt å grilla å så. :) Fast alla i min klass ska typ på konfaläger så det lär inte vara så många där. Tur att jag inte ska konfa mig då, vill ju inte missa typ varenda mingoskväll på helgen! :D
Aja, nu ska jag käka iaf! <3 Bloggar nog senare.

biljetten!!! <3
Hehehe..
Puss på er älsklingar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback