Gått modell idag!

Hejhopp gummisnopp!
Idag har jag gått modell på Stiftsgården i Skellefteå åt mammas kollektion The Heartbeat.
Jag hade ju aldrig gått innan men det gick rätt bra och jag fick massor av beröm, så jag måste ju ha varit bra?
Jag hade grymt fina kläder, kanske lägger in nå bilder sen. Men det blir då de. Jag vet inte vad jag ska säga..
Jag drar snart till UG, och jag hoppas att massa roligt folk ska dit, annars dör jag. :o
Jag hade också sjukt snyggt smink idag, vi blev ju sminkade av ett proffs så ;)
Men sen börja det klia i ögonen asmycket så när jag kom hem tvättade jag bort det. Hoppas inte alla på Mingos dör för att jag är osminkad bara..

Krångel från i fredags :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback