RubrikN

Choo! Idag har jag varit med Frida ett tag, efter skolan. Fett mysigt var det, jag fixade hennes hår, gjorde "middag" åt henne också. Romantisk! Synd att hon inte stannade så länge bara, hon skulle iväg till Ö-vik.
Men underbarast är hon iallafall!
När hon åkt så satt jag och fixade mig och nu är jag typ snygg. (Snyggare än vanligt alltså..) Så nu taggas UG. 
Vet inte riktigt vad jag ska göra där, det blir väl att chilla med alla underbara!
Jag har tagit några nya bilder, men inte lagt in dom i datorn så det kommer nog ikväll eller imorgon. 
Åh ja juste! Idag när jag skulle hämta lite kläder från källaren (där tvättstugan är) så hittade jag ett par byxor som jag hade i typ 4:an-5:an. Och dom var typ ashöga i midjan och skitsnygga! Så jag provade dom, och jag kunde ha dom! Så nu ska jag börja använda dom. Ska bara be mamma sy in dom så att dom blir tajta!
Värsta najs!
Nu måste jag nog börja dra mig mot UG, men ni fick ju iallafall en update!


Bild från i.. onsdags?
Pussar och kramar!
//Matilda

Kommentarer
» Anonym

jag tycker om dig.<33

2011-11-11 // 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback