Porrigt sken och knäckt rygg ~

Chena alla fina!
Idag for jag och finaste lilla Emmeli till stan, hon skulle hitta kläder till balen. Så det gjorde vi, sen smsbombade vi Max tills han vaknade. Då kom han in till stan å då var vi med honom.
Han är kung, jao. Typ underbar osvosv. Min lilla vän.
Ah men iaf, vi har ätit pepparkakor som man fick på Glitter och ätit god mat på SUBWAY! Sen gick vi till Ica, och då kramade jag emmeli, då blev max ledsen för att han inte fick någon kram. Då fick han en... och han knäckte min rygg.. Fast det var rätt skönt. Ingen brukar kunna knäcka min rygg. It has to be a miracle!
Killen måste vara en gud? ;)
Tänkte slänga in några bilder på det porriga skenet i stan som kommer fram på kvällen, några bilder från igår på mingos också. Där var det askul btw. Jag och ella och emmeli och några fler gick om kring med glitter i håret. (Vi skulle nämligen julpynta.. Vi julpyntade oss själva :') )

Söta är vi!

Ni får säga till (vicke, adam, ella) om ni vill att jag tar bort bilderna <3

porrigt skeeen 8D



hoppsan, kom visst en liten bild på max med. Hehe. (Max, säg till om jag ska ta bort den..)
ah, han är cool.
Puss och kram! //Matilda

Kommentarer
» Maxxa

:O

2011-12-03 // 11:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback